2011. október 3., hétfő

Igen, doboz lett...

Manka mintáját már rég megvarrtam, de csak mostanában dőlt el, hogy doboz lesz belőle. Mi más is lehetett volna, amikor mostanában csak dobozokat készítettem. A nagy nyári költözés során rengeteg dobozba csomagoltam, rengeteg dobozt cipeltem, majd újból kicsomagoltam, s érdekes, hogy utána se tudtam szabadulni a dobozoktól. Most már csak egy van félkész állapotban, s ígérem mostanában semmi doboz. (Azt hiszem...)













































5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépségesek lettek!
    A középső mintája ♥, honnan származik? teljesen elvarázsolt...

    VálaszTörlés
  2. Hű de szépek :) !!!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen! :-) Leki, egy spanyol xszemes könyvből való a minta. Szívesen elküldöm, ha szeretnéd. Küld egy e-mail-t.

    VálaszTörlés